31 Ekim 2012 Çarşamba

An itibari İle Kıskançlık Kavgası Flash Flash Flash

Şu an sağımda bir arbede yaşanmakta :) tatlı-sert nevinden bir arbede. Nişanlı iki iş arkadaşım kıskançlık kavgası etmekteler... Ne yalan söyleyeyim dinlemesi çok eğlenceli :)
İkisini de severim yalan yok ama kıskançlık krizleri tuttuğunda pek bir komik oluyorlar...

Malumunuz ( hayır henüz malumunuz değil daha önce imayen belirtmiştim) gayrimenkul işi ile uğraşmaktayım. Bunu neden mi söyledim konuyu kavramanızda pek bir faideli olacak.

Bugün yeni bir satılık evi portföyümüze ekledik... Evde kiracı bulunmakta ama  afiş asmak fotoğraf çekmek lazım oldu. Randevuyu aldık Nişanlılardan erkek cinsinden olanı ile eve gittik ( ben kiracının hanım olması sebebi ile rahatsız olmasın diye iştirakçiyim)

Hanımefendi belirttiğimiz saatte gitmemize rağmen bizi güvenlik noktasında 20 dakika bekletti, hemcinsimdir normaldir :)
Velhasıl eve girdik, aldım hatunu salonda oturuyorum arkadaş fotoğraf çekerken. Susup oturmak olmaz sohbete " siz ne işle meşgulsünüz" ile başladım cevap aynen şu " ses sanatçısıyım ben" ama bunu o kadar 7. derece pavyonun 10. sınıf solisti gibi söyledi ki meraklandım dedim bu damardan işle kızım :) gayet meraklı aa nerede derken hatunun sahne  adının Duygu olduğunu da öğrenmiş bulundum hikaye hayli komikleşti fakat o ciddi anlatıyor :) derken bir telefon geldi mübarek telefonun sesi o kadar yüksek ki karşıdakini çok net duyuyorum, adam  doyamadım dün gece sana  gülüm bu gece bekle  erkeğini diyor :D cevap "ben de sana  aslanım, gel yüreğimin üstünde yerin var"  wuuuuuuu çok haşin :) neyse arkadaşın fotoğraf çekmesi bitti bu arada  afiş asacak en müsait yer koltuğun arkasındaki fransız balkon. Arkadaş gayet kibar sizi rahatsız edeceğim ama  koltuğu biraz öne çekeyim müsaadenizle  diye, hatun atıldı siz erkeksiniz  beliniz  ağrır ben  çekeyim diye bu arada arkadaşı koltukla  duvar arasına sıkıştırdı gözlerimin önünde :D neyse kadın gönülsüzce de olsa razı geldi arkadaş  afişi asıyor kadın bana soruyor siz ikiniz evli misiniz yok dedim  ama  yakışıyorsunuz yok Mert Bey'in kendisine  daha çok yakışan  bir nişanlısı var... Hatun burdan  ben  tehlike  arz etmiyorum anladı,  arkadaşın afiş asması bitince  ısrarla  bir çayımı kahvemi için diye  ısrar ediyor  adam  tamam su içebilirim dedi suyu içti bardağı uzatırken  nasıl bir  el çevikliği ile bardağı aldı Mert'in elini tokalaşma  haline  nasıl  soktu ben  bu ilüzyonu çözemedim ( işinin  erbabı vesselam) arkadaş hemen  hamlesini yaptı kusura bakmayın kilodan olacak  terledim elinizi sıkmayayım dedi elini çekecek  kadın iki eli ile tuttu adamı aşağıdan yukarı bir süzdü süzmedi resmen gözleri ile  yedi " kendinize haahhhhsızlıııgg yapmaayın Mert Be ey, kilonuz çok eyi" aynen bu şive ile  söyledi :D ben olmasam  "tam ağzıma layık" diyecek :D  şükür  telefon  çaldı önemsiz  bir konu için  ben kapattım çok acil çıkmalıyız  filan  dedim de adamı taciz  tecavüzden kurtardım :D

Geldik dalga  geçtik hali ile  durumla. Şimdi sevgili Seha'cım " o eve tek başına  sunuma  gitmeyeceksin, o kadından  randevuyu sen almayacaksın, gidersen benle  gideceksin, gerekirse sözleşmeyi iptal edeceksin, gözlerini oyarım, bağırsaklarını dökerim, o yellozun yüzününün coğrafyasını değiştiririm" şeklinde ültümatonlar veriyor, tehditler savuruyor :D

2 yorum:

  1. şarkıcı kadın fenaymış :)))

    YanıtlaSil
  2. hem de ne fena bu arada atlamışım benden 4 yaş küçük, 13 yaşında evlendirilmiş ( aslında satılmış) bir kızı var göstermiyorlar daha 20li yaşlarında ve felekten nasibini sillesini yiyerek almış ama yolu yol değil ne diyeyim..

    YanıtlaSil