19 Ekim 2012 Cuma

Facebook 'tan Kız Düşürmek

Bir  süredir  mezun olduğum lisenin mezunlar derneği faaliyetlerini yürütüyorum, yıllar sonra okul bahçesinde koccemaaaan bir kokteyl verdik herkes bir  gaza  geldi  falan filan...

Biz organizasyonu hazırlayacağız  diye malum yerlerimizden ter akıttık ameleler gibi çalıştık sonra öğretmenler tuvaletinde giyindik ve nihayet gece başladı... ulen bakıyorum hatunlar düğüne gider gibi giyinmiş gelmiş, saçlar yapılmış ( hadi föndü, dalgaydı bir şey demiyorum da o kuş yuvası topuzu yaptıran arkadaş çok hayvan sever geldin gözüme yüzüne söyleyemedim ama içimde kalmasın buradan yazıyorum)

Herkes döneminden sınıfından  olanlarla  kucaklaşıyor sarmaş dolaş tam öperken, kolu omza atarken filan fotoğraf çektiriyorlar sanki fotomodel gibi pozlar  filan :D kırmıza halıda omuz  üzerinden  geriye bakarken fotoğraflar adeta bir oscar şöleni mübarek... Velhasılı herkes söyleşti, kaynaştı, eski günler yad edildi bir nostalji yaşandı ve gecenin sonuna gelindi...

Arkadaş  ertesi gün faceyi bir açarsın 50küsür tane  arkadaşlık isteği kabul ettim tek tek. Saftirik ben  gecenin gazı sanıyorum ben de bir kaç kişiyi gözüme  kestirmiştim  ekleyeyim bu benim işimde  lazım olur, bunu derneğe  üye yaparız  vs. diye... bir haftada "naber Şebnem" şeklinde onlarca mesaj aldım, iyiyim tşk sen? cevabıma  istinaden karşı taraflar soruyor, " canın ciğerin sağ mı, sağlığın sıhatin yerinde mi, keyfin gani, halet-i ruhiyen fevkaladenin fevkinde mi, hoş musun, afiyette misin.... " ne iş yapıyorsun aa gayrimenkul danışmanı mısın, ben de ev alacaktım, senden başkasından almam olsun olsun senin bölgen değilse de sen kazan bana da bir yemek ısmarlarsın! jetonumun kabzasına dınk diye vurmasını sağlayan can alıcı asıl niyeti açık edici cümleye doğru giden ve  artık pek bir laubalileşen konuşmalar...

Sonrası malum "ya şebnem  ben seni daha yakından  tanımak istiyorum görüşsek bir  akşam yemeği yesek?" niye  akşam yemeği oğlum kahve içelim çay içelim, kahvaltı yapalım öğle yemeği yiyelim niye illaki karanlık bastıktan  sonra bir  aktivite!
Hayır  bazıları çok yaratıcı hakkını yemeyeyim hiç ummadığım yerden getiriyorlar konunun kapısına....Misal biri bir gün yazdı " Şebnem üzgün olduğunu hissediyorum, 6. hislerim çok kuvvetlidir kafana taktığın bir şey varsa her zaman benimle konuşabilirsin sırdaşın olurum ve çok güzel kahve falı bakarım, istersen bir gün içelim" dedi :DDDDDD helal  sana koçum sende iş var
ama  bazıları da abicim  naber nasılsın bu kadar yani :D bazısı da cevap vermediğin halde yazıyor  naber nasılsın, bir şey sorabilir miyim, şebnem çok acil bir baksana, telefonum şu bir  arasana, şu kafedeyim sen raya yakın oturuyorsun gelsene, ağzıma ağzıma kürekle  vursana :DDD

Dayanamadım dernekteki  arkadaşlarla  paylaştım amanınn bir  görürsün o 50 kişinin 10u bizim eşraftan bir kıza da yazıyor  5 i başka  birine  2-3 ü başka  birine ve muhabbet hep aynı :D ( tam da kendimi özel hissedecektim izin vermediler)

Yakın erkek  arkadaşlarımıza danıştık meğer bu bir iş koluymuş erkekler arasında yarışmış, rüşt ispatı gibi bir şeymiş kim daha fazla kızı ikna  edecek kim daha kısa sürede ikna  edecek, kendi bireysel rekorları ve tabii arkadaş etrafında  grup liderliği hırsları varmış vay arkadaş topunuzun boyu posu  devrilsin interneti kopsun e mi!

Bir de özel ilgi alanları varmış haspalarımın kimisi nazlı kız kimisi sert kız kimisi ikna  edilmesi  kolay kız ve bir sürü  ayırdıkları katagorilerde  tercih  yapıyormuş vay anasını resmen üniversitede kürsü konusu olmuş, facebooktan kız düşürme  meselesi bir  devlet meselesidir diyecek kıvama  gelmişler...

Canlarım ciğerlerim değerli hemcinslerim faceten "nbr?" yazan tanımadığınız birine  cevap yazma gayreti göstermeyin yok arkadaş Zeki çevik türk  erkeklerimiz facebookun da b.kunu çıkarmış oysa ben  facebooku böyle  bilmezdim, ne güzel bağlar bahçeler tarlalar ekilir biçilir cıvıl cıvıl elmaslar madenler  eşleştirilir, kabarcıktı baloncuktu fırlatmak sureti ile patlatılır :) bir iki  güzel  söz yazılır  doğum günü kutlanır  bir  güzel şarkı çalar facebooktan da paylaşmadan  geçilmez ben işin bu levellarındayım daha  bana  ağır geliyor  abi gerisi facebookta eli ayağı düzgün  helal süt emmiş saf kızım ben, kötü emellere alet  edilmek için en  savunmasız görülen  tipmişim meğer :) ama yemezler cicim adana işçiliği topuklu ayakkabımız hala  iş görüyor,    uzak durunuz bu mesafe gayet iyi yani :)


2 yorum:

  1. gül gül öldüm, harika yazmışsın :)

    ha bi de bi önceki yazıma bakarsan yorum yazmamam lazım buraya ama sen yenisin anlaşılan blog aleminde,kol kanat germek lazım :) Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Narda :)
      gerilen kollar kanatlar su yol elektrik ve bilimum faideli faaliyet olarak geri dönecektir :) sevgiler.

      Sil