19 Ekim 2012 Cuma

Kıssadan Hisse Canlar :)


Bir erkek sizle vakit geçirmekten hoşlandığını, sizden hoşlandığını,karakterinizden hoşlandığını, sizi taktir ettiğini, sizi özel bulduğunu, size önem verdiğini söylüyorsa bilinki bu konuşmanın sonu ama ben seninle bile evlenemem çünkü ürküyorum ile biter :)

Ürkmekten kasıt ben daha doymadım doyamadım Cuma-Cumartesi gecelerine, farklı kişilerle beraber olmaya, daldan dala konmaya ve bu özgürlüğü kaybetmekten korkuyorum, sadık olmaktan korkuyorum demektir.

Değiştirmeye, ikna etmeye çalışmayın, bir gün anlayacak, en iyi seçeneğin ben olduğumu görecek diye beklemeyin :) değişmeyecektir,gelmeyecektir canlarım ciğerlerim ve bir gün mahallenin, arkadaş çevresinin ya da bilinmeyen bir yerin en cazgır en dırdırcı kadını ile evlenme gafletinde bulunarak cezalandırılacaktır :) ilahi adalet :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder